[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 590: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 646: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 1068: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3843)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 1068: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3843)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 1068: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3843)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 5133: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3843)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 5133: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3843)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 5133: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3843)
@winter - againstbezness

@winter

Moderatoren: hanne, Sina, Hadiyati

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1107: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Benutzeravatar
Rosenrot
Moderator
Beiträge: 875
Registriert: 04.5.2008, 18:50
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1107: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

@winter

Beitragvon Rosenrot » 29.9.2008, 22:33

Hey Winter,

je moet niet duits schrijven, als je wilt, zou ik graag vertaalen voor jou.

Natuurlijk is dat niet altijd in dezelfde minut mogelijk, maar er zijn zeker dingen, die je beter in je eigen taal verteld. :wink:

Engels is voor iederen hier ok geen problem, mieschien is dat makkelijker dan duits. Kiez self! Er zijn genoeg weegen en mogelijkheiden....

...en nog eens, sorry voor mijn vouten in je taal.

Groetjes
Rosenrot

winter
Newbie
Beiträge: 14
Registriert: 29.9.2008, 17:08
Kontaktdaten:

Beitragvon winter » 29.9.2008, 23:19

rosenrot, ik zal een beetje nederlands en een beetje engels schrijven, duits zou ik wel graag leren, grt winter :lol:

Benutzeravatar
Rosenrot
Moderator
Beiträge: 875
Registriert: 04.5.2008, 18:50
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1107: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Beitragvon Rosenrot » 30.9.2008, 20:12

Duits en nederlands zijn niet zo verschillend, vind ik. Je kunt heel goed leeren als je veel lees (hou schrijv ik dat nu weer???).

Snap je al een beetje van de dingen in de threads? Elk woord is niet so belangrijk...gewoon en beetje oefenen iedere dag en niet denken dat je perfektie moet berijken.

Ik vind het erg leuk dat je hier bent, zo dat ik en beetje in mijn "jeugd-taal" kan "praten". Ik heb in Antwerp gewoont, ben jij daar al gewest?

Groetjes
Ro

winter
Newbie
Beiträge: 14
Registriert: 29.9.2008, 17:08
Kontaktdaten:

Beitragvon winter » 30.9.2008, 20:20

ja antwerpen ken ik, maar is wat ver van mij vandaan, ik woon rond brugge,maar ben er al dikwijls geweest in antwerpen, mooie stad!!!

grt winter

Benutzeravatar
Rosenrot
Moderator
Beiträge: 875
Registriert: 04.5.2008, 18:50
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1107: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Beitragvon Rosenrot » 30.9.2008, 20:35

Brugge is ok heel moie!

Ik heb in een heel mini dorp naar antwerpen gewoond. Elke uur een trein en niets te doen dan fietsen en speelen in de bos :P


Ro


[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1107: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1107: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Zurück zu „Ägypten“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste

cron